Apsipirkimas

Jei norite pateikti užsakymą, tiesiog atlikite šiuos paprastus veiksmus:

1. Įdėkite prekę į krepšelį: pasirinkite reikiamą dydį ir spustelėkite „Įdėti į krepšelį“. Kai pasirinksite visas norimas prekes, viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite krepšelio piktogramą.

2. Krepšelio puslapyje pasirinkite „Pereiti prie apmokėjimo“.

3. Pasirinkite arba nurodykite pristatymo adresą.

4. Pasirinkite mokėjimo būdą, įveskite reikiamą informaciją ir spustelėkite „Toliau“.

5. Paskutinį kartą patikrinkite užsakymą ir įveskite kuponų kodus, jei norite juos naudoti. Kai užsakymas bus baigtas, ekrane pamatysite patvirtinimą. Išsiuntus užsakymą taip pat gausite patvirtinimo el. laišką, kuriame bus užsakymo numeris ir nuoroda į sekimo numerį, kad galėtumėte stebėti siuntos pristatymą.

Užbaigus užsakymą rodomas puslapis su užsakymo ir mokėjimo informacija.

Iškart po to, kai pateiksite užsakymą, atsiųsime užsakymo patvirtinimo el. laišką.

Paprastai užsakymus atšaukiame dėl mažų atsargų arba sandėlio klaidos pakuojant prekes.

Galbūt užsisakėte labai populiarių prekių ir jos buvo išparduotos prieš pat jums pateikiant užsakymą. Retais atvejais informacija apie atsargas laiku neatnaujinama mūsų sistemoje, todėl tenka atšaukti tokias prekes. Apgailestaujame!

Jei prekės vis dar siūlomos svetainėje, galite bandyti pateikti naują užsakymą.

Jei mokėjote kreditine kortele, sumos dar nenuskaičiavome. Jei mokėjote PayPal arba banko pavedimu, gali užtrukti 5 darbo dienas kol pinigai bus grąžinti.

Pristatymas

Pristatymas:

Standartinis pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu užsakymas atitinka minimalią užsakymo sumą – 70 €. Kitu atveju pristatymo mokestis yra 3,90 €.

Grąžinimas:

Jei užsakymo vertė yra mažesnė nei minimali užsakymo suma – 70 € – ir sumokėjote pristatymo mokestį, jis bus grąžintas, jei grąžinsite visą užsakymą.

Pateikiant užsakymą galite pasirinkti, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į Jūsų namus arba į paštomatą.

Kai Jūsų paketas bus perduotas Itellai, atsiųsime Jums elektroninį laišką, patvirtinantį išsiuntimą, taip pat ir siuntos kodą. Su juo galėsite sekti siuntos eigą.

Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu. Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo. Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el.laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas.

Jeigu norite pakeisti pristatymo datą ar adresą, prašome susisiekti tiesiogiai su kurjeriu.

Ar reikia mokėti už pristatymą?

Standartinis pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu užsakymas atitinka minimalią užsakymo sumą – 70 €. Kitu atveju pristatymo mokestis yra 3,90 €.

Jei pirmą kartą bandant pristatyti nebūsite namuose, Itella su Jumis susisieks ir galėsite sutarti naują pristatymo laiką, arba pristatyti siuntinį į paštomatą.

Po antro nesėkmingo pristatymo į namus, Jūsų siunta bus automatiškai pristatyta į paštomatą, tuomet gausite patvirtinimą. Turėsite 7 dienas pasiimti savo siuntinį iš paštomato. Paskui jis bus automatiškai grąžinamas mums.

Grąžinimai ir keitimai

Jei norite grąžinti prekę, užpildykite mūsų grąžinimo formą, kurią rasite čia. Prekės turi būti originalioje pakuotėje ir nenaudotos.

Grąžinimai apdorojami per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo.

Taip, galite pakeisti prekę, jei ji yra mūsų sandėlyje. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl išsamesnės informacijos.

Mokėjimai

Priimame mokėjimus per korteles (Visa, MasterCard), bankinius pavedimus ir „Montonio“.

Pateikiant užsakymą galite pasirinkti, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į Jūsų namus arba į paštomatą.

Kai Jūsų paketas bus perduotas Itellai, atsiųsime Jums elektroninį laišką, patvirtinantį išsiuntimą, taip pat ir siuntos kodą. Su juo galėsite sekti siuntos eigą.

Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu. Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo. Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el.laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas.

Jeigu norite pakeisti pristatymo datą ar adresą, prašome susisiekti tiesiogiai su kurjeriu.

Ar reikia mokėti už pristatymą?

Standartinis pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu užsakymas atitinka minimalią užsakymo sumą – 70 €. Kitu atveju pristatymo mokestis yra 3,90 €.

Jei pirmą kartą bandant pristatyti nebūsite namuose, Itella su Jumis susisieks ir galėsite sutarti naują pristatymo laiką, arba pristatyti siuntinį į paštomatą.

Po antro nesėkmingo pristatymo į namus, Jūsų siunta bus automatiškai pristatyta į paštomatą, tuomet gausite patvirtinimą. Turėsite 7 dienas pasiimti savo siuntinį iš paštomato. Paskui jis bus automatiškai grąžinamas mums.

Produktai ir garantijos

Jei norite grąžinti prekę, užpildykite mūsų grąžinimo formą, kurią rasite čia. Prekės turi būti originalioje pakuotėje ir nenaudotos.

Grąžinimai apdorojami per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo.

Taip, galite pakeisti prekę, jei ji yra mūsų sandėlyje. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl išsamesnės informacijos.

Kontaktai ir pagalba

Priimame mokėjimus per korteles (Visa, MasterCard), bankinius pavedimus ir „Montonio“.

Pateikiant užsakymą galite pasirinkti, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į Jūsų namus arba į paštomatą.

Kai Jūsų paketas bus perduotas Itellai, atsiųsime Jums elektroninį laišką, patvirtinantį išsiuntimą, taip pat ir siuntos kodą. Su juo galėsite sekti siuntos eigą.

Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu. Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo. Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el.laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas.

Jeigu norite pakeisti pristatymo datą ar adresą, prašome susisiekti tiesiogiai su kurjeriu.

Ar reikia mokėti už pristatymą?

Standartinis pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu užsakymas atitinka minimalią užsakymo sumą – 70 €. Kitu atveju pristatymo mokestis yra 3,90 €.

Jei pirmą kartą bandant pristatyti nebūsite namuose, Itella su Jumis susisieks ir galėsite sutarti naują pristatymo laiką, arba pristatyti siuntinį į paštomatą.

Po antro nesėkmingo pristatymo į namus, Jūsų siunta bus automatiškai pristatyta į paštomatą, tuomet gausite patvirtinimą. Turėsite 7 dienas pasiimti savo siuntinį iš paštomato. Paskui jis bus automatiškai grąžinamas mums.

Mano krepšelis
Uždaryti Norų sąrašas
Uždaryti Nesenai peržiūrėti
Palyginti produktus (0 Produktai)
Palyginti produktą
Palyginti produktą
Palyginti produktą
Palyginti produktą
Kategorijos